Hema gezichtskwasten

DSC_0397

Ik ben al een hele tijd op zoek naar budget gezichtskwasten. Ik hoorde van een paar mensen dat ze bij de Hema goede kwasten hadden. Daar was ik wel benieuwd naar, dus ben ik afgelopen week naar de Hema geweest. Ja, ze zagen er wel echt goed uit. Ik besloot ze mee te nemen en te testen. Ik nam 3 kwasten mee.

DSC_0394

De kwasten komen uit de duurdere lijn van de Hema. Het zijn de kwasten met de witte grepen en de zwart met witte haren. In de winkel zitten de haren verpakt met wat plastic. Heel handig, want zo blijven ze ook mooi tussen de kwasten bende die er daar is.

DSC_0421

Ik nam dus zoals ik al zei 3 kwasten mee. De Classic Powder Brush, Foundation Brush en de Contour Blusher Brush.

DSC_0400 DSC_0403 DSC_0406 DSC_0427

Classic Powder Brush

Deze kwast is bedoeld om poeder aan te brengen en blush te vervagen. De kwast heeft een middelmatige grote. Wat echt opvalt is dat de kwast ontzettend zacht is, daardoor voelt het fijn aan de huid. Ik gebruik hem nu dagelijks voor poeder en hij doet zijn werk zeer goed.

Prijs: 4 euro

DSC_0407 DSC_0408 DSC_0410 DSC_0430

Foundation Brush

Een platte foundation kwast kon natuurlijk niet ontbreken in mijn stash en daarom nam ik deze mee. Hij heeft een ronde/puntige vorm. Net als de poederkwast is ook deze kwast lekker zacht. Ik gebruik hem voor mijn concealer, omdat hij met zijn ronde/puntige vorm goed in de hoekjes kan komen.

Prijs: 3,10

 DSC_0415 DSC_0418DSC_0424

Contour Blusher Brush

En dan nu de laatste van de 3. De contour blusher brush is bedoeld om blush en bronzer aan te brengen. Hij net zo zacht als zijn 2 vrienden. Hij is schuin afgesneden. Ik gebruik hem soms voor blush en soms voor bronzer.

Prijs: 4 euro

Conclusie

Dit zijn echt budget-toppers. Wat ben ik blij dat ik ze heb meegenomen. Voor al deze kwasten samen was ik maar 11,10 kwijt. Daarvoor heb je net 1 gezichtskwast van Zoeva. Ik kan ze zeker aanraden. Ze werken prima en ze zijn zo zacht.  De kwasten kun je vinden op de make-up afdeling van de Hema

Plaats een reactie